søndag 22. mars 2009

Q X L
Kjetringer eller seriøse aktører??

Nei og nei. QXL klarte igjen å stenge kontoen min. Etter 8 timers bruk. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg tror jeg ler inderlig. Det var jo ventet, de sitter vel som hauker når jeg logger på og lager meg en konto for å kjøpe og selge litt. QXL har visst mye dritt på fingrene som de har gravd ut av rævva si så at dem ikke klarer å få fingrene rene igjen. Og mere blir det nok. Jeg anser QXL som et useriøst foretagende hvor kjeltringer og bedragere får boltre seg fritt med uheldige kunder og kjøpere som biter på de falske annonsene deres. Og det er disse uærlige som får 1.plass hos QXL, det er disse QXL beskytter og verner om, for det er disse har fått sååååå mange "popsitive" poeng og uttalelser fra kundene. Kundene er nok idioter, slik som jeg var ei stund og da jeg beit på qxl's selgeres fagre løfter og måtte betale dyrt for det jeg kjøpte. Jeg har liggende fulle skuffer med skrot kjøpt på qxl. Fortsett slik qxl, så får dere færre kunder enn jeg får på luseriva når jeg drar den gjennom håret (har ikke funnet noen i år, men hadde jeg blitt på QXL, så hadde vel luseriva blitt fort full). For det er på gangen man skal kjernne lusa, og slik er det også med QXL. Man kjenner dem på saksgangen. Derfor må jeg advare folk mot å ta kontakt med QXL, kjøpe noe og bli bedradd. Min siste handel på QXL gjorde jeg gjennom en kamerat. Kjøpte en fin gitar som bare er fin men ikke er spillbar eller stemmebar. Den er skjeiv alle veier, men den er fin å se på. De elektroniske komponentene kan jo brukes på en annen gitar, men den jeg kjøpte gjennom QXL er totalt ubrukelig som spilleinstrument. Så man ser jo hva man får hos kjeltringene på QXL's sider. Totalt ubrukelige gjenstander. Heldigvis står det ikke så dårlig til med meg at jeg behøver å kjøpe QXL-skrotet. Jeg kan jo handle hos de mange seriøse aktører på nettet. I går var det VELKOMMEN som medlem, i dag er beskjeden: "DU ER SLETTET" pga. at du har mer enn en konto. Jaja, idiotene på QXL burde da vite at jeg ikke har noen aktive kontoer hos dem. Men det er vbel hevngjerrigheten deres som kommer fram fordi jeg var kunde hos dem en gang (det gikk ikke så bra, jeg betalte gjenstander men fikk intet. Jeg beklagde meg til QXL som igjen tok kontakt med selger som fortalte dem en fin historie om azt jeg ikke hadde betalt varene mine jeg hadde kvitteringer fra b ank men det var ikke godt nok hos QXL) og ga meg minuspoenger nok til at jeg fikk stengt kontoen min). Får vel opplyse et annet navn og en falsk fødselsdato neste gang så jeg får samme posisjon som de andre kjeltringene på QXL. Ha en god dag, det er flott dere på QXL er så observante når en seriøs aktør vil inn og blir utestengt med en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar